I. Adresaci projektu:
- 1. Grupa adresatów bezpośrednich, tzw. liderzy ok. 20 uczniów z legionowskich szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych
- 2. Grupa adresatów bezpośrednich: co najmniej 36 dzieci ze szkół i przedszkoli Legionowa dla których zostaną przeprowadzone warsztaty pokonkursowe dotyczące edukacji medialnej.
- 3. Grupa adresatów bezpośrednich: kadra nauczycielska Legionowa zainteresowana edukacją medialną i uczestnicząca w nim na przykład poprzez udział w wykładzie o edukacji medialnej i poprzez konsultację metod edukacji medialnej. Liczymy na ok. 5-7 osób żywo zainteresowanych tematem i gotowych włączyć się do działania na rzecz projektu.
- 4. Grupa adresatów pośrednich: osoby ze społeczności legionowskiej. Liczba trudna do zidentyfikowania. Mamy tu na myśli wszystkich do których warto dotrzeć, ale celem projektu nie jest bezpośrednio dotarcie do nich. A warto z tematem edukacji medialnej dotrzeć do rodziców, właścicieli i pracowników mediów, właścicieli zakładów fotograficznych, właścicieli sklepów ze sprzętem RTV, firm produkujących sprzęt RTV (to dla sponsorowania sprzętu potrzebnego do realizacji edukacji medialnej w przyszłości).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz