poniedziałek, 11 kwietnia 2011

cz. 3 z 5/Adresaci Projektu/Projekt Edukacji Medialnej Legionowo

    I.            Adresaci projektu: 

  1. 1.    Grupa adresatów bezpośrednich, tzw. liderzy  ok. 20 uczniów z legionowskich szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych
  1. 2.    Grupa adresatów bezpośrednich:  co najmniej  36 dzieci ze szkół i przedszkoli Legionowa dla których zostaną  przeprowadzone warsztaty pokonkursowe dotyczące edukacji medialnej.
  1. 3.    Grupa adresatów bezpośrednich: kadra nauczycielska Legionowa zainteresowana edukacją medialną i uczestnicząca w nim na przykład poprzez udział w wykładzie o edukacji medialnej i poprzez konsultację metod edukacji medialnej. Liczymy na ok. 5-7 osób żywo zainteresowanych tematem i gotowych włączyć się do działania na rzecz projektu.
  1. 4.    Grupa adresatów pośrednich: osoby ze społeczności legionowskiej. Liczba trudna do zidentyfikowania. Mamy tu na myśli wszystkich do których warto dotrzeć, ale celem projektu nie jest bezpośrednio dotarcie do nich. A warto z tematem edukacji medialnej dotrzeć do rodziców,  właścicieli i pracowników mediów, właścicieli zakładów fotograficznych, właścicieli sklepów ze sprzętem RTV, firm produkujących sprzęt RTV (to dla sponsorowania sprzętu potrzebnego do realizacji edukacji medialnej w przyszłości).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz