środa, 6 kwietnia 2011

cz. 4 z 5/Harmonogram Projektu/Projekt Edukacji Medialnej Legionowo

Harmonogram projektu edukacji medialnej
18.04.2011  
Spotkanie z bezpośrednimi adresatami projektu 20 (dwudziestoma) uczniami szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych Legionowa w celu ustalenia szczegółów projektu (wybór nazwy strony projektu,  harmonogram, podział zadań).

27-28.04.2011
Warsztaty Stowarzyszenia Edukacyjno-Artystycznego Oswajanie Sztuki www.oswajaniesztuki.blogspot.com przeznaczone dla 20 uczniów z legionowskich szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych dotyczące miejsca mediów w społeczności lokalnej

Do 30.04.2011
Rozesłanie informacji o projekcie do przedszkoli i szkół w Legionowie wraz z ankietą dotyczącą edukacji medialnej i ścieżki edukacji czytelniczej i medialnej. Część ankiety przeznaczona dla kadry nauczycielskiej, część dla uczniów, przedszkolaków i ich rodziców.


Początek maja 2011
Wykład propagujący ideę edukacji medialnej przeprowadzony przez Andrzeja Mańkę z 5 O’CLOCK Multimedia Agency dla bezpośrednich adresatów projektu i dla szerszego grona odbiorców.

Maj-czerwiec 2011
Warsztaty Fundacji Nowe Media. Wybór warsztatów z bogatej oferty Fundacji www.fundacjanowemedia.org
nastąpi pod koniec kwietnia.

Czerwiec-Sierpień 2011
Ogłoszenie  i wypromowanie konkursu dotyczącego metod edukacji medialnej na stronie projektu.

Październik-Grudzień 2011
Przeprowadzenie zajęć z edukacji medialnej metodami nagrodzonymi w konkursie w szkołach i przedszkolach Legionowa.

Grudzień 2011
Podsumowanie projektu: konferencja sponsorowana przez sponsorów znalezionych przez adresatów-liderów projektu (tu: młodych fundraiserów) i zorganizowana przez adresatów-liderów projektu występujących tu w roli działu PR projektu. 


Maj-Grudzień 2011
Redakcja i promocja narzędzia internetowego Fundacji Nowe Media Qmam czyli gazetki internetowej redagowanej przez adresatów-liderów oraz strony internetowej projektu . Nabycie umiejętności wykorzystywania mediów do promocji lokalnej i globalnej oraz korzystania z mediów do tworzenia własnych przekazów medialnych. Praca własna adresatów pod opieką wolontariuszy ze Stowarzyszenia GAUDA, konsultantów z Fundacji Nowe Media (Internet, PR, dziennikarstwo, prawa autorskie) i Agencji 5 O’CLOCK www.5oclock.pl (filmowanie, fotografia, promocja w internecie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz